W odpowiedzi na zapytanie o ofertę w zakresie Zarządzania Wspólnotą, w załączeniu składamy szczegółową ofertę.
W przypadku pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
O nas
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Posejdon” w Gdyni istnieje od 1984 r, zarządzamy budynkami wielorodzinnymi, jednorodzinnymi, zespołami garażowymi i wspólnotami mieszkaniowymi.
Naszym atutem jest wykwalifikowany personel.
Naszym celem jest zadowolenie Klienta, co realizujemy między innymi przez:
– obniżanie kosztów eksploatacyjnych nieruchomości wspólnej,
– dostosowanie oferty oraz umowy do wymogów Klienta,
– indywidualne traktowanie potrzeb i możliwości każdej Wspólnoty Mieszkaniowej
Wymagania stawiane przez mieszkańców, właścicieli i kontrahentów motywują nas do podnoszenia kwalifikacji, wprowadzania wyższych standardów i nowych usług.
Nasze osiągnięcia:
2015 – Wyróżnienie XVIII edycji Pomorskiej Nagrody Jakości
2014 – Srebrny Laur Pomorskiej Nagrody Jakości edycji XVII
2014 – Nagroda specjalna Prezesa Zarządu Agencji Rozwoju Pomorza
2009 – I nagroda za autorski program w Konkursie „Przyjazne sąsiedztwo” GPEC Gdańsk dla Spółdzielni Mieszkaniowych i Wspólnot Mieszkaniowych dla miast: Gdańska, Gdyni, Sopotu, Rumi.
W ramach obsługi nieruchomości proponujemy:
- Przejęcie nieruchomości od poprzedniego zarządcy;
- Administrowanie nieruchomością;
- Obsługę finansowo-księgową;
- Obsługę techniczną nieruchomości;
- Obsługę prawną Wspólnoty.
Przedstawiamy Państwu przykładowy pakiet usług jaki oferujemy w ramach umowy o powierzenie zarządu nieruchomością wspólną:
1. Reprezentacja Wspólnoty:
- reprezentacja Wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej
- reprezentacja Wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami
2. Obsługa prawna:
- reprezentacja Wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi,
- opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów,
- opracowywanie uchwał i innych aktów prawnych Wspólnoty.
3. Obsługa bankowo – księgowa:
- przeprowadzenie czynności w sprawie nadania Wspólnocie numeru NIP i Regon,
- otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
- pobieranie i rozliczanie opłat z tytułu zaliczek za media dostarczane do mieszkań właścicieli,
- pobieranie i windykacja pożytków,
- przygotowywanie projektu planu gospodarczego dla nieruchomości wspólnej,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty.
4. Obsługa administracyjna:
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców,
- zapewnienie dostaw usług komunalnych; zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami wody, ciepła, energii elektrycznej, gazu, firmami wywożącymi śmieci i innymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania nieruchomości,
- zawieranie, zmiany, rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku,
- dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej,
- wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w stosunku do właścicieli lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych,
- wyszukiwanie firm świadczących usługi; negocjowanie cen i warunków umów.
5. Obsługa techniczna nieruchomości:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznej i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
- zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku,
- kontrola nad usuwaniem awarii i jej skutków,
- przygotowywanie planów remontowych,
- nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje, odbiór tych prac,
- wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych.
Realizując usługi stawiamy na:
Uczciwość i sumienność – na każde życzenie udostępniamy do wglądu dokumentację dotyczącą Państwa nieruchomości. Bez Państwa wiedzy nie podejmujemy żadnych przedsięwzięć , bowiem działamy tylko na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej oraz obowiązujących przepisów prawa.
Elastyczność – jesteśmy gotowi życzliwie wysłuchać Państwa uwag, które mogą przyczynić się do poprawienia jakości świadczonych przez nas usług. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje dotyczące formy i zakresu współpracy.
Efektywność i skuteczność – załatwiamy wszystkie sprawy w bankach, urzędach i innych instytucjach bez angażowania Klientów, gdy tylko jest to możliwe.
Zakres usług może być dostosowany odpowiednio do potrzeb Klienta.
Szczegółowy zakres usług będzie określony umową.
Oferta cenowa
W ramach niniejszej oferty proponujemy stawkę powierzchni użytkowej i zakresu obowiązków.
Liczymy, że przedłożona oferta będzie dla Państwa satysfakcjonująca.
Stawka może być negocjowana przy większej ilości wspólnot z danego terenu.
Osobą nadzorującą i zarządzającą będzie Jolanta Kalinowska posiadająca:
Wykształcenie:
2011 Akademia Prawa dla menadżera
2007 Podyplomowe Studia Zarządzania Nieruchomościami.
2007 Podyplomowe Studia Obrotu Nieruchomościami.
2005 -2007 Podyplomowe Studia Kwalifikacyjne: Profilaktyka Społeczna i Resocjalizacja.
Licencje:
Uprawnienia lustratora nadane przez Krajową Radę Spółódzielczą w Warszawie
2015- wpis do Rejestru Zarządców sądowych przymusowych Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami Nr 46
2014- wpis do Rejestru Zarządców Nieruchomości Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami nr 950
2008- wpis do Centralnego Rejestru Zarządców Nieruchomości Nr 15482
2007- wpis do Centralnego Rejestru Komisji Nadzoru Finansowego Nr 11236285/P